Thursday, January 29, 2009

Balik kampung

hari jumaat yang lepas bersamaan 23 hbln januari 2009 , aku gn family balik ke kampung..kampung yg mane??mestila kampng ku yg tercinta di sungai besar selangor.huhu..
sebenarye aku malas nk balik kmpung tu coz aku bru je smpi kt umah.penat pun xhilang lg..tp da ayah aku ajak balik kampung so aku ikut je la.excited sebenarye nk blek tu coz seblum2 ni aku tak pernh rase pengalam balik kampung nie.ye la...bfre ni umah aku dekat sangat gn umah nenek atok aku.huhu.

ayah ajak balik coz sempena raye cina ni..3hari aku duk kt kampung.besh ar..tp aku sedy lar coz aku tak sihat time balik kampung tu.aku demam+batuk+slesema+sakit pale eh smua ade la.huhu
so aku terpaksa duk di rumah shaja..agak bosan ar tp nsib baek nenek yg aku sayg ade..dy la yg tolg jge aku
hhehe..

da tibe waktu tuk aku pulang kerumah di kedah.hari isnin petang aku gn family gerak balik ke rumah..even sedyh nk berpisah gn nenek kesygn aku tp aku kna la trime smue ni kn..laen kali aku akn datang melawat nenek lg k...

No comments:

Post a Comment