Thursday, January 29, 2009

Shoooping3x!!


khamis = 29/1/2009
jam 11.30 am

aku gan adik aku smpai kt sp..sp??sngkatan nme for sungai petani lorh..hari ni ktaorg dapt peluang merayap.yahoo!! apelg pergi la mrayap sepuasyer..hehe
kat tmpat aku ni shopg complex yg agak famous satu je kot.org rami kt sini pgl CS for central square.tmpat ni besar ar..ade la dalam 5 tngkat.klaw berjalan memg penat..huhu
even kt sini de panggung wayang tp aku tetap jgk xsempat nk pergi.ish3.xpe2!! tnggu cuti sem nnti.aku akan pergi jugak.

aku spend wet rm100.abs smue dwet2 tu.huhu.tp xpe..berbaloi coz aku dapat beli barang yg aku nak.hehe.antara barang yg aku beli :

1.beg yg ade pict baby milo
comel bgt !!!

2. tshirt baby milo.hehe

3. kasut

4. tali for hset,ade cork baby milo jgk.

5. purse (purple)

p/s : da ade pict da skrg..

4 comments:

  1. amboi... byk nyer shoppingg....... yang penting tema die kali ni baby milo.. huhu

    ReplyDelete
  2. taw xpe!!
    love baby milo
    coz dy comel bgt.

    mesti la banyak....
    bukn slalu
    huk3..

    ReplyDelete
  3. hai!! :)
    bukan ko sorng je minat monyet tau..
    aq pun sme la.. aq de bju baby milo..
    tp baru je berminat hehe!!

    byk seh ko shopping..
    nie x leh nie aq nk gk la..

    ReplyDelete
  4. eh2..
    shila pun mnt gak ke??
    bgus3
    ade geng.hehe
    comel kn monyet tu???

    ala bukn slalu shoping pun..
    skali skala jer.huhu

    g ar shoping gak.haka

    ReplyDelete