Tuesday, February 03, 2009

I am sorry Azam...

petang tadi lepas habis kelas en razak, aku gan groupwork aku wat discussion tentang sikit pasal asgmnt micromedia. kali ni groupwork tuk sem ni ade berbeza sikit.ade 6 0rang, marel , fatin nazira, fatin a.k.a fbi, abang man,aku dan azam.

tengah duk asik berbincang tibe-tibe aku tercakap agak kuat sikit.bergema jugak la kelas tu.lgpun kelas tu kosong kan so dats y la jadi cam agak kuat.sebenarye tak kuat mane pun..azam tegur aku dy cakap "fara jangan la marah,rilek-rilek.."pastu ktaorang pun tergelak ramai2.pdahal aku tak marah pun tym tu cume aku tercakap kuat je la azam...huhu

pastu mase tengah menulis aku gune pensil azam.pastu ade salah so tanpa aku sedar aku pun gune la pemadam yg kat blakang pensil tu..baru sikit aku gune azam da jerit.."oh fara tidak !!! jangan guna pemadam tue,aku sayang..ha??!! aku pun terkejut dan berhenti.rupe yer azam sayang nk gune pamadam tue.muke azam cm sedy jer..azam mane la aku tau pamadam tu tak boleh gune...huhu..soorry yer azam...!

p/s : mungkin pasni aku akan cube untuk tidak berckap banyak lg dan berhati-hati bile menggunakan pensil orang lain (^_o)

5 comments:

  1. hahahaha..2 lar..kan sakit perut aku gelak..cian azam..^_^

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    ak pown xkasik owg gna pemadam blkg pensil ak..
    dush2~
    kite sma laa zam..
    dah laa befday kite sama..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. ape gune pdm tu klw ia tdk dgunakn wei..
    adakh ia sebgai hiasn je...

    ish3...
    ye la..
    laen kali aku xmau gune pensil orang yg blakangyer ade pmadam ey
    huhu

    ReplyDelete
  4. heheh!
    me too la!
    i won't use the pemadam kat belakang pencil tu..
    syg sgt!
    even tao laa mmg tugas utk pdm.
    hee.

    ReplyDelete
  5. lorh...awt smue cmtu...
    ish pelik la korng nie

    ReplyDelete