Sunday, February 15, 2009

Trip ke Sagil

Hari jumaat lepas aku gan wingmate pergi berpoya-poya kt air terjun kt sagil tue..nie first tym aku pergi situ.kesian kan??da part4 bru mrase pergi sagil.hoho.tak pe-tak pe sekurangnye aku dapt gak pergi.kitaorg pergi tak ramai sgt ar,9 org jer.yang lain bile diajak busy kate yer.xpelah nak buat cmne...gerak pergi dlam pukul 11.30 am.Balik pulak dalam kol 4 lebih.betapa lame la kitaorg mndi kn??hahaha.kulit aku pun da mule gelap ni.huhu.mule-mule aku malas gak nak ikut tapi setelah dipujuk rayu oleh izati dan wingmate yg lain aku pun setuju.walaupun agak penat mendaki nak cari port yg sesuai tp akhirye memang besh ar.kitaorang dapat mndi sepuas2 yer.hehe (^_0)


ni tym da blek.haha..msg2 muke pent.dn aku rse kulit da makin gelp da nie.huhu.tym ni tin2 tgh drive.so gmba dy xde..

cntik kn tempat ni....=)

mndi tym!! hoho

ni bru sampi..sempat gak amik gmba.haha


1 comment:

  1. ko msuk gmbr mndi nieh..hahahah...t kang kene sound ngan cik kimiey...

    ReplyDelete