Sunday, March 08, 2009

Berjalan di Kota Raya

Hari jumaat lepas kami keluar bersuka ria..da lame tak keluar berjalan-jalan cmnie.kami berempat.aku,zika,mira dan alan. keluar pun da agak petang so balik pun agak lambat ar..huhu..kami pergi merayap kt one utama.giler besar ar tempat nie.penat seyh berjalan..tu pun tak habis pusing lagi tue.masa amat mencemburui kami.rase cepat jer mase berlalu..kami berjalan-jalan,window shoping jer tak shoping pun..hek3..sedar-sedar da malam. lepas penat berjalan kami semua berasa lapar so kami pun decide pergi makan kt kenny rogers..betul ke aku eja ni??salah kot..nanti lah aku betul kan semula.huhu.lepas makan kami pun balik..walaupun penat dan amat letih tapi kami semua seronok!!

antara picture-picture yg ade :



kt Ou ade jambatan..cantik tempat nie..

alan..mira...zika...

nie air minuman kami

cantik ice cream nie..aku tak larat nk makan sebab terlalu kenyang..so akhirye zika yg makan

sebelum makan

selepas makan..

kami yg agak poyo bergambar.haha


aku bersame ehem2.haha..gurau jer,waktu ni kami tunggu zika dan mira so sempat la snap sekejap.ade orang marah ke aku amik gmba gn alan nie..??

nie hazika dan aku..tym nie maknn lum sampi lg.air je bru sampi lor.

p/s :- sownok la kua gn korang...ade mase kite hang out same-same lg k..
-thanx to zika...alan....dan mira...
-mufin kt kenny roagers ni sedap wei..huhu

3 comments:

  1. ayok.. taruk pic lan.. nnt ade org marah la nnt x taw... ""ayok... xtaw.. fara buat... nnt ade org mara..."" <<< (nyanyi ikut lagu bdk2 slalu nyanyi ble wat salah.. ayookk!! taktayokk!!! sape buat!!)

    ReplyDelete
  2. eh..
    ade orang marah ker??

    tak kesah pun !!!

    berani lak nk mara??
    marah lar

    ReplyDelete
  3. huhu... tgk ar nnt camne..
    jgn nanges plak ble ade org mara...
    haha...

    ReplyDelete