Sunday, May 17, 2009

Aku Tak KeSah

pada sapa yang view dan baca blog aku ni..
terima kasih k..

aku cuma nak cakap kat sini,nak jelaskan apa yang tak berapa nk jelas..

mungkin banyak post entry kali ni berbau fall in lurve rite??
senang kate ayat-ayat cinta la kan..

bukan niat nak menunjuk yang aku ni tengah angau bercinta or sedang dilamun cinta,
itu tidak betul sama sekali!
definitely wrong!!
aku bukan post untuk tujuan itu.
mungkin sikit-sikit tu ade la tapi bukan tujuan utama.

aku cume suka post mende-mende macamtu
tak tahu kenapa aku suka.tapi yang penting aku suka.
bila aku marah or rasa sakit hati,
ayat cmtu boleh buat aku lupekn semua persaan negatif tu..pelik kan??

lagipun aku rase tak salah kalau aku nak post entry yg cmtu,
kerana ini blog aku,aku meluahkan ape yang aku rase..
kalau rase geli or menyampah nak bace tak perlu la tengok blog aku kan..

aku buat ape yang aku suka.
aku tak susah kan orang lain so
s.u.k.a.h.a.t.i.a.k.u.l.a




farra : harap anda semua mengerti dan faham ya...

2 comments:

  1. Ntah Korang Neh... ikot Suke la Die Nak Jatoh Cinte Ngan Aku... (Lalalalalala) Kepada Pakwe Beliau... Sori... Aku MAin-Main Je...

    ReplyDelete
  2. pkwe sy xmarah kot...
    kan syg kan?
    hahaha

    ReplyDelete