Sunday, May 31, 2009

KaMi SeRoNok

sabtu = 30 mei 2009
jam 10 pagi- 6 petang

Finally aku keluar juga.setelah sekian lama duduk terperap kat rumah.
me with my sys.kami pergi meronda-ronda
dekat CS ( central square ). pergi ayah yang hantar.

kami suka sebab tak perlu tunggu bas yang lembap tu.

terlalu awal kami sampai,semua kedai pun tak bukak lagi.
haha,terlalu excited.( bukan cmtu..kami awal sebab ayah kami yang hantar).

duduk kt food court hampir dua jam.huh. semata-mata nak tunggu lagi 2 orang mamat ni datang.sabar je lah. bermulalah aktiviti kami.tengok wayang,window shopping,makan-minum,karaoke.last acara mensnap picture.poyo jer semua orang.
hari ini seronok tapi aku tak puas sebab aku rase mase aku jadi pendek sebab tengok wayang tu.salahkan tengok wayang pulak padahal aku yang beriye.tak pelah,next time kami keluar lagi.


cite ni besh au, rugi tak tengok


gambar saja :


pintu masuk

bahagian lain

pemandangan jalan bercampur mahluk penyibuk

aku bersama adik ketika baru sampai ( kat food court )

kami berempat : reez, farra, jia, dan izwan.adik aku gila glamour kan? muka dia je lebih.
muka mamat baju merah tu awat tak nampak.ish

inikah namanya shopping?? oh bukan lar..terlalu sedikit tu

sempat lagi tu..( lepas da habis berjalan ) kenapa aku rase muke aku je yang cerah dlm gamba ni? nak tunjuk aku lagi putih dr adik aku la wei..haha.adik jangan jeles yer

malu lak mamat ni...poyo!
aku bersama dengan siapakah ini??

kami kawan saja.betul kan??

farra : hilang jugak kebosanan aku duduk dirumah

1 comment: