Monday, May 18, 2009

AkaDemi FaNtaSia

aku ni peminat akademi fantasia..haha.poyo kan??suka hati aku lar..banyak da terlepas konsert-konsert sebelum nie tapi nasib baik yang final ni aku dapat tengok.malam tu semua pelajar cuba lakukan yang terbaik cume disebabkan lagu yang dorang dapat tak menarik membuat konsert malam tu macam tak berape nak meriah la..ini pandangan aku k..yang penting aku suka awok,muke die cute dengan style rambut die tue.aduh,,,,memang rase nak pandang jer setiap mase.sorry syg,jangan marah ey..=)
kat bawah ni aku senaraikan sape juara sehingga tempat ke 5.

hafiz..juara akademi fantasia 7..tahniah..rambut die unik.


aril a.k.a awok..tempat ke 2..ni la bf ke2 aku.hua3(perasan kn aku??)aku suka tengok mamat nie.sebab die ade style.ensem dowh.mak aku pun mint mamat ni skali kot..syg..klw u ley buat style rmbut cm aril nie mesti u jadi cute cm die jugak.hoho

akim..tempat ke 3..selalu buat persembahan terbaik.keep it up akim!!!

yazid..tempat ke 4..dia ni klaka..tym final dapat lagu yangtak sesuai pulk...

isma..tempat ke 5..suara die sedap cume tak ramai orang undi..


farra: siapa pula yang akan terpilah dalam af 8 nnti?? persoalannya af still ade kew??

2 comments: