Tuesday, January 06, 2009

Perjumpaan bersama PPP or UPK

Salah satu aktiviti kolej yg kire wajib ktorg hadiri ialah PERJUMPAAN BERSAMA PPP..PPP tu pun aku tak brape pasti mksd dy ape..huhu..layan jer la..PPP ni orang yg bertangungjawab mnjga pelajar kt kolej uitm segamat nie atau lebh dkenali sebagai RS or resident staff. wktu perjumpaan tu memg banyak soalan dr para pelajar tp kesemuanya xdapat dijawab kerana byk soalan yg diberikn tu bukannya dalam bidang kuasa mereka.huhu..pelajar2 banyak tnye tentang kolej jer.ish3


sempat gak la snap picture sket..hihi..

smue pndang camera,haha

dari kiri jojo,tin-tin,aku,fufu dan fn

aku bersama ex-roomte aku..fufu

P/s : aku rase better next time perjumpaan mcmni jemput sekali UPK,bia pihak mereka dapat mmberikan smue jawapan kepada kami.heeee...=)

3 comments:

  1. AAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!TIDAK!!!!!!Nape ko letak gmbr aku yg nmpk lubang hidung aku?huhuhuhu.....

    ReplyDelete
  2. mne de cmtu lar..

    smue org pun nmpk hidung lorh..

    ReplyDelete
  3. hahahahaha..
    ko ni,kn dah nmpk lubang idung kwn ko..
    ekek...

    ReplyDelete