Saturday, February 21, 2009

Banyak betul asgment nieh !!

fenin la....terlampau banyak asgmnet yg perlu dibuat..huhu..ade tak sape2 nak tolong buat kan?? nnti aku belanje makan ais kacang.haha..dengan test dan kuiz lagi..bace pun tak lagi..seharian ni wat movie maker jer.entah hape2 la yg aku buat.huhu.tak pe...yg penting aku buat tugas aku..

antara asgmnet yg ade :

1) micromedia
2) movie maker
3) rekod management imd 254 (partner)
4) imd 235 ( group )
5) kuiz imd204
6) test imd204
7) imd251 ( devices of networking )
8) imd251 ( 3 article )

banyak tak wei ??

p/s : fara..aja2 fighting !! tibe2 aku rindu kt mak aku,ni yg rase nak balik umah ni.=(

4 comments:

  1. hahahaha..
    agk laa wei..
    kite lec yg lain ape jer ekh??
    i mean..
    lec yg ajar ko lain dr ak..
    huhuhu..
    seyes wei skrg ni ak tngh tension..
    mood ak asyik tuka2 jerr..
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. alala..
    same la beb...
    penat tol fikir pasal assgmnt tu kan...
    sama-sama la kia berusaha menghabiskan tanggungjwb 2 ek...
    hehehe=)

    ReplyDelete
  3. betol tu fara,assignments byk gile kena buat :(

    ReplyDelete
  4. agak tencion kan??
    bnyk sgt keje...
    hurm....

    yg laen lectre?
    en zul ajar ko x lalat??rse yer smue sme kn...

    ReplyDelete