Thursday, February 26, 2009

Sudah-sudah la tue...

Mungkin bagi orang yang da bercouple perkataan gossip or scandel ni perlu la dielakkan.sebab hubungan yang cmnie boleh menjadikan hubungan yg serius tu menjadi sedikit terganggu.bukan sedikit la tapi banyak disebabkan kehadiran pihak ketiga.so kalau dah ade couple yg korang sayang, jangan mengade2 nak buat scandel.NO.NO.NO..

Sekarang cite pasal aku lak.dari sekolah rendah aku da mule dikenen2 kan gan sorang boy nie..aku pun tak paham..mybe sebb name ayah kitorng da nak dekat same kot..(ahmad radzi / ahmad zaki) sme ke tu??huhu.famous aku sekejap.haha.sampi cigu2 kt sekolah pun tahu.malu ar gak tp tym tu kan budak2 lg so aku layan je la.tp aku xpenah couple ey gan dak boy tu.suke tu ade la.hak3.hnye la gossip n scandel semate2-mate..hua3

Masuk sekolah menengah pun same..ade jer yang buat gosip.sane sini cite pasal aku.eh?korang da tak de keje lain ke selain dari sibuk pasal diri aku??hurm entahla,tak de jawapan pada soalan tu...sikit2 aku dengar.." fara,ade orang minat kau.."..fara.kau ade secret admirer"..fara,betul ke ko suke budak tu??"..fara,ade orang pandang2 ko dari tadi lg..adoi..semak betul la semue nie!! ayat yg biase aku dengar bile aku nk kua jumpe mmbe laki,dorang akn ckap.."wei ko kua gan faan (bukan nama sebenar) nnti dak yg tu mara ar..tibe2 aku fikir,ape hak dy nk mara??aku bukan mkwe dy pun so sukehati la aku nk kua gn sape2 kn..lagi yg sukar aku nk trime bile ade orang cakap aku kua date gn sorang mamat ni..padahal tym tu aku kt umh,tgh sedap tidur kot..ape la..nk wt cite pun jgnla wat cite klaka..haha

Tym da umo 20 nie..dekat u pun sme juge.. tolong ar berhenti buat crite.jangan la asik buat cite yang tak betul..aku sngt2 rimas!!dengan orang yang aku ANGGAP KAWAN boleh pulak timbul crite aku suke kt die..aku tak penah cakap aku suke...n ape yg korang dengar BUKAN DARI MULUT AKU so better jangan percaye..sebb orang yg cakap tu bukan aku.Aku tak nak disebabkan cite yg salah ni ade pihak yg akan terase di dalam hatinya…


MORAL OF THE STORY :

1)jangan suke cakap perkare yg tak betul,kerna nnti boleh menimbulkan salah faham.

2) jangan suke buat gosip

3) jangan suke buat scandel,kalau single tak pe.hoho (+_0)

No comments:

Post a Comment