Thursday, February 26, 2009

Suprise For Me !!

bunge ni ade 6 kuntum,slalu orang bg tige je kot.3 kuntum tu ade mkne disebalikye.tau ker??


Sejak-sejak ni aku asyik tengok orang jual bunge je..huhu..teringin sebenarye nk bunge tu..ade ker orang yg sudi bagi kt aku??huk3..

Lebih kurang da nak pukul satu pagi tym tu..tibe2 pintu bilik aku diketuk.tuk.tuk.tuk.roomate aku pun pergi la tengok sape yg datang da lewat2 pagi ni.bukan sebab aku malas nk bukak pintu yer tp tym tu kedudukan roomte aku lebih dekat gn pintu so die la yg bukak.tibe2 aku dengar name aku kena sebut..pastu pergi la tengok kt pintu..

pandang2 jer ade sorang akak nie tengah pegang bunge rose..SUPRISE!!!pastu akak tu terus ar pas bunge tu kat aku.aku pun blur kejap.??betul ke aku yg dapat bunge nie..? huhu.then aku tnye balik kt akak tu..pastu die cakap tuk name lala or ain. Lala tu name panggilan aku kt wing nie.huhu..kantoi..

aku pun terus trime dan belek2 bunge tu.mencri siape gerangan yg baek hati memberi bunge ros ini pada ku.wah.!! aku sangat terharu dan gembire nie..haha..akhirnye aku dapat bunge..aku rase mcm nk menjerit kegembiraan tp aku control la kan..excited yer...!!THANK YOU SO MUCH..pada kamu yg bagi suprise nie..i really appreciate that !! sayang kamu ketat-ketat lo!!! =)

11 comments:

  1. Sayang ketat-ketat ek?????...
    HURM!!!!!!!...
    Time Dapat Brang jer r Sayang Ketat-Ketat..
    Kalau x Dapat Paper Barang Sayang Longgar-longgakew??...

    TERIMA KASIH KEPADA Local Area Network YANG MEMBERI MUNGE COZ MINAH NIE MEMANG MENGIDAM NAK MUNGE...HAHAHAHAHA...

    ReplyDelete
  2. eh..
    xde la cmtu..
    kena la sayang selalu..
    xde syng longar2 nie,syg jer ketat2 je
    eh?alamk terlebh sudah..haha

    uit tin,diam2 sudah...shhhh!!

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA..Tapi r biler Metropolitan Area Network nak bagi mungee nie?..t penuh jew mungee kat atas meja..hahahaa

    ReplyDelete
  4. ko jgn jeles ey bunge aku bnyk
    hahaha..

    ko nak stu??
    nnti aku bg k...=)

    ReplyDelete
  5. baek nyer hati nak share bunga... sweet nye die.. huhu

    ReplyDelete
  6. x nak aku..
    aku bukan minah bunga pon..
    x cam budak 2..
    mengidam2x bunga...
    hahahaha...

    ReplyDelete
  7. huhu..kan da merajuk tin2 tue.....

    ReplyDelete
  8. baik hati sungguh si Local Area Network bg bunga kat fara ;))

    ReplyDelete
  9. kalo boleh simpan lame2x x per..
    ini x..dah seminggu dua layu r...
    pastu dienyer kelopak tue pegi simpan..
    boleh buat mandi bunga...
    x pun wat jadi air ros..sedap..
    hahahaha...

    ilya nak kew??..mintak kat Local Area Network 2...hahahhaha..

    ReplyDelete
  10. ye la
    nnti aku buat mndi yer??
    jd la mndi bunge

    yer...
    memg baek hati...=)

    ReplyDelete