Friday, February 27, 2009

Biro Tata Negara Kali kedua

semua serba putih..macm pelajr sekolah kan?? =)


tengah kebosanan so snap la picture =>

Hari Sabtu seawal jam 7.45 pagi da kena berkumpul dekat dewan sri temenggung tuk hadiri program wajib iaitu BIRO TATANEGARA( BTN ). rase malas giler nak pergi sebab tym part one aku gn dak2 kos da penah pergi lorh..kali ni kena pergi lagi buat kali kedua.hebat ar! program ni wajib so layan jer la....pakaian da la kena serba putih,memang skema.dak2 perempuan aku tengok cm jadi budak sekolah da.hehehehe.sorry semue..=)

Penceramah pertama die beri ceramah besh gak la.banyak buat lawak so tak la rase bosan sangat dan mengantok.pastu pukul 10 suku rehat sekejap.tym tu aku memg rse sgt lapar.nasib baik disediakan makanan.then lepas tu bersambung dengan penceramah kedua.kali ni agak bosan sebab die bercerite pasal sejarah melaka.da la serius jer memg membuatkan aku mengantok.budak2 depan aku da ramai kot yg tidur.huhu..sib baek ade orang teman aku maen msg so tak la rase bosan dan mengantok sangat.hehe..lebih kurang pukul satu program ni pun habis.berakhir la program biro tata negara nie..sekian...

No comments:

Post a Comment