Saturday, February 28, 2009

MITEK

Ini pun adalah salah satu aktiviti kolej yang wajib dihadiri.

Hari pertama-
jumaat malam sabtu lepas aku gan kawan-kawan pergi turun ke dataran sri bendahara untuk same2 meriahkan majlis perasmian.malam tu memang sangat ramai orang.pening aku tengok.niat dihati nak tengok persembahan malam tu tapi tak dapat.sebab semua orang2 yg tingi da berada kt depan,so aku yg tak brape nk tinggi ni tak dapat la tengok.huhu..geram jer!! so disebabkan tak dapat nk tengok aku gan tin2 pun decide pergi berjalan-jalan melihat gerai2 yg ade.apelg mesti la beli makanan.hehe..lepas tu dapt la jugak tengok persembahan dari kolej zamrud,eh kolej aku tue! dan baiduri..after that kami pun pulang ke bilik..

Hari kedua -
malam ni hujan,agak lebat..tp nasib baek lepas tu berhenti.alhamdullilah..trase sangat lapa thats why g turun lagi.haha..pergin gan tin2 gn aida.patut ade jojo dan f&n tp si f&n tu lmbt pulak siap so kami pun pergi dulu.pergi tak lame pun sekejap jer sebab suar basah membuatkan masing2 rase tak selesa.so after that decide,kami pun balik ke bilik masing2.

the end-


malam tu ade marel wt persembahn tp sory la marel kami tak dapt nk tengok.huhu

aku gn tin2.sempat lg amik gmba kan?? ley pulak paki bju same wrne dua hri berturut2.haha..
kite xjnji pun kn...

2 comments:

  1. ecech..campai ati tau x tgk kite perform...
    huhu...thanx, luv ya!

    ReplyDelete
  2. bukan xmau tengok la marel
    tp...
    kami terlalu rendah...
    da terlalu ramai orang yg terlalu tinggi dihadapn
    cmne kami mau tgk..
    huhu

    ReplyDelete