Sunday, March 01, 2009

Modul Part 4

Ini adalah salah satu program yang smue pelajar diploma kena hadiri.bukan setakat diploma je tapi pelajar degree pun kena modul ni gak lorh..pelajar diploma pengurusan maklumat punye modul tym petang.bermule pukul 2 hingga 6 petang.panas tu tak payah cakap la..memag panas giler.
mule2 kitaorang kena berkumpul ikut group masing2.aku group 39 dari 40 ,giler da nak akhir kn.huhu.nasib baik aku de kawan dlm group tu,clasmte aku iaitu ELMY.aku pun berkepit gn die je la.hehe.pastu kena pakai nombor kt baju.then dapat air dan roti tp aku tak lalu nak makan.
tunggu turn nk gerak punye lame la tp sabar jer...
group aku dapat jalan A so kire dekat kot..walaupun sebenarye jauh lar..sampi area nk pergi gemas tu wei..jauh kan??.sepanjang perjalanan tu dapat la tengok flora dan fauna yg ade..indah sungguh ciptaan ALLAH ni...ade 5 cekpoint.group kami berjaya melepasi ksemuanya..dlam perjalanan nk masuk ke uitm tu,tibe2 hujan pulak.apelg mndi hujan la kami..habis basah lenjun kami semua.klau hujan biase tak pe ni hujan panas au,silap hribulan boleh sakit.huhu..
ape2 pun kami enjoy maen hujan tu coz da lame tak merase main hujan.hohoho..
akhir dari modul ni group bncg bersma2 untk buat rumusan.then tamat la modul part 4.
lepas tu kena pergi penutup mitek dengan kepenatan nie..after that kami pun balik.
the end-

bersama gan antare group modul.yana dan shira.tym nie bru lepas kena hujan au.huhu

p/s : elmy npe la kite x amik gmba bersme2 ey??adush lupe pulk..sory la x sempat nk bergmba gn ahli2 gruop yg lain.huhu

mood : sgt kepenatan...+ rse cm nk demam lorh..

No comments:

Post a Comment