Monday, March 02, 2009

Aku Ingin KaMu

Demi semua yang aku jalani bersamamu

Kuingin kau jadi milikku

Kuingin kau disampingku


Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta

Dan hanya dirimu yang bisa

Membawa surga dalam hatiku


Kuingin engkau menjadi milikku

Aku akan mencintaimu

Menjagamu selama hidupku

Dan aku kan berjanji

Hanya kaulah yang kusayangi

Ku akan setia disini

Menemani…


Sentuhanmu

Bagaikan tangan sang dewi cinta

Yang berhiaskan bunga asmara

Dan membuatku tak kuasa


Di setiap arung gerak

Tersimpan di hati kecilku

Bahwa dirimu terindah untukku


Selama ku masih bisa bertahan

Selama ku masih bisa bernafas

Selama Tuhan masih mengizinkan

Kuingin selalu menjagamu


Selama ku masih bisa bertahan

Selama ku masih bisa bernafas


(ku berdoa semoga kau akan menjaga dan mencintaiku seumur hidupmu..ku berharap agar kau adalah yg terbaik bg diriku untuk menerima ku seadanya..aku mohon tolong jangan sakiti hatiku lagi jika kau benar-benar menyayangiku...

ini janji ku pada mu.ku hanya mencintaimu....ku ingin menjadi milikmu untuk selama-lama nya..hanya kau yang tercipta untukku...)





mood : S.A.Y.A.N.G kt kau !

7 comments:

  1. ku berdoa semoga kau akan menjaga dan mencintaiku seumur hidupmu..ku berharap agar kau adalah yg terbaik bg diriku untuk menerima ku seadanya..aku mohon tolong jangan sakiti hatiku lagi jika kau benar-benar menyayangiku...

    ini janji ku pada mu.ku hanya mencintaimu....ku ingin menjadi milikmu untuk selama-lama nya..hanya kau yang tercipta untukku...)

    (best gila ayat nie)..hahahaha..
    bagi kat sape r ayat nie..kakakaka..

    jiwang gile..

    ReplyDelete
  2. kt sape2 la yg berkenaan..

    jiwang kan???
    taw xpe !!!!
    huh

    ReplyDelete
  3. sape2 yang berkenan..
    cakap jew bagi kat nan ren 2..biz cite..hahahaahha..

    ReplyDelete
  4. nan ren tu??
    ape ke mnde ye tu??
    xphm aku

    ReplyDelete
  5. taw xpe tin2... best nye la ayat tue...
    utk sape tue huh???

    ReplyDelete
  6. NAN REN??..
    hohoho..
    CaRiK seNdiRi MakSuD diE..wakakakaka..
    Dah tengah 爱 到。。。hohoho...

    cakap r kat Nan Ren tue...我爱你。。。
    mesti tergamam...

    ReplyDelete
  7. adoi.. x jumpe gak maksud nyer... ape maksuny tin2???

    ReplyDelete