Friday, May 29, 2009

KaLau Ade SoaLan meStiLah Ada JaWaPannYe

1) Bekas kekasih saya adalah....
---> seorang yang dapat menawan hati saya dulu tapi sekarang tidak lagi.oh sedih pulak

2) Saya sedang mendengar...
---> bebelan adik yang merepek tu

3) Mungkin saya patut...
---> makan banyak-banyak sambil berdiet.ohh bagaimana tu??weee...

4) saya suka...
---> senyap pabila saya terasa.erti kata lain sifat buruk da tiba...

5) Sahabat- sahabat saya...
---> semua cumel-cumel seperti saya.( saya mula perasan )

6) Saya xpaham..
---> kenapa semua orang tidak faham diri saya.kenapa ya??

7) Saya kehilangan...
---> semua chocolate saya sebab saya dah makan =)

8) Ramai yang berkata...
---> pipi saya tembam.ah korang jeles ar tue.heeee..

9) Cinta itu adalah...
---> cinta itu boleh diumpamakan bagai makan sambal belacan, walau pedas hingga mengalir airmata masih mau dimakan juga..(eh,macam pernah dengar kan??)

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
---> senyum sendirian.erm..pelik??rupa-rupanya dia sedang baca sms lorh..

11) Saya akan cube...
---> untuk menjadi seorang gadis yang lebih rajin,rajin dan rajin..

12) Ayat SELAMANYA membawa maksud..
---> forever, hingga ke akhir hayat, berkekalan, dan sampai bila-bila.itulah maksudnya

13) Telefon bimbit saya..
---> w910i.gunalah sony ericsson.gerenti puas hati.eceh promote.ah suka hati ar..

14) Bila saya terjaga...
---> terus tengok handphone kesayangan.kemudian sambung tidur semula.heee...

15) Saya paling meluat...
---> bila tengok perempuan yang mengewdix-gewdix lagi tergewdix-gewdix..eeeei,gewdixyer!!

16) Haiwan yang paling comey sya pernah temui...
---> anak kucing siam.nak jugak kucing,ha,amik la.

17) Malam ini sya akan..
---> online dan berborak

18) Ketika anda melihat cermin pada pagi ni..
---> saya mahu rambut saya jadi lebih panjang

19) saya btol2 ingin kn...
---> sebuah rumah 2 tingkat dan sebuah kereta myv warna hitam dan duit yang banyak.tak salah kan??

20) Siapa yg anda ingin tag..
---> semua orang yang baca post nie.weeee.silalah buat yer..


farra : aku suka buat ini...


1 comment:

  1. wei sma laa..
    aku pown suka myvi itam..
    ;))
    ko meluat owg gedikk ker mut??
    kdg2 aku jdk bdk gedikk..
    huhuhu

    ReplyDelete