Wednesday, May 27, 2009

MesSaGe meRapu

Ramai kawan aku marah bila aku tak reply sms yang mereka bagi
huhu...
bukan sengaja tak mahu reply
mungkin waktu tu handphone aku kehabisan kredit dan aku lupa nak nak topup
mungkin aku tak perasan bila sms korang tu sampai.heee...
mungkin jugak korang tanye soalan yang merepek buat aku malas nak taip message tu.weeee...

agak pelik bila dapat message dan message tu berbunyi
lebih kurang camni :

" wei,mana yang lagi best?"
" single or couple ??
" farra, sekarang ko single ke da couple??"

aku malas nak jawab soalan tu,padahal dorang lebih tahu.huh!
aku rasa mereka ni memang sengaja nak perli aku.huhuuuuu
kat sini aku jawab, mungkin dua-dua pun best.wahaha
gilakah aku??
SINGLE is SiMpLE
COUPLE make TROuBLe

am i rite?

dan jawapan untuk soalan kedua tu :
aku single sahaja.
tipu la??
aku ada couple ker??
tunjukkan ar mana dia...

aku nak sangat kawan-kawan aku bace post nie.
dorang tau ker aku ade blog??entah lar...

farra : mula terfikir better single or couple??

2 comments:

  1. couple kalo dingan org yang sesuai, idop akan jadee sangat ghumbira sikali, :)

    ReplyDelete
  2. betul noe,

    dulu kapel ..
    tp asyik stress,
    then i met sumone else,
    fall in love again..
    not so bad,
    n kali ni ..saya senang.
    xpayah pikir byk.
    He just ...knew everything although im not saying anything.

    Kita kan muda lagi,
    xbesh semak2 kepala kan..

    Kita nak benda yang simple,
    n fun ..n love for sure.

    ReplyDelete